Er zijn drie mogelijkheden om contact op te nemen met ons.
- Telefonisch
Bellen blijft vanzelfsprekend gewoon mogelijk. Het kan wel zijn dat we op basis van dit gesprek een ticket aanmaken. Dit nummer is 0172-897789
- Via het ticketsysteem
Op de website van Milcraft zijn rechts bovenin twee links te vinden. Via de link “ticket indienen” kunt u een support ticket aanmaken. Dit formulier is bedoeld om meldingen te maken over uw product of dienst, maar ook vragen te stellen, wijzigingen aan te vragen en andere zaken m.b.t. bestaande producten en diensten. Een groot voordeel van dit systeem is dat alle tickets én status te bekijken zijn onder “mijn tickets” of in de supportomgeving onder uw naam > Mijn activiteiten.
U zult met het gebruiken van het ticketsysteem op het door u gebruikte mailadres op de hoogte gehouden worden. U krijgt de mails hiervan in uw mailbox en kunt hier zowel per mail (mailen kan naar support@milcraft.nl) als via de supportomgeving op antwoorden.
Zodra u een ticket heeft aangemaakt bestaat het mailadres in het systeem en kunt u op “Wachtwoord vergeten” drukken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
U kunt ook inloggen met uw Twitter-, Facebook-, Google- of Microsoft-account. Bij inloggen met de social media accounts is het wel noodzakelijk dat dit social media account met hetzelfde mailadres is aangemaakt.
Belangrijk: In geval van calamiteiten of andere zaken die niet kunnen wachten, kunt u ons altijd beter even bellen op 0172-897789.
Hier onder vind u twee schermvideo’s met aanvullende uitleg.
Inloggen op de supportomgeving van Milcraft
Support ticket aanmaken via Milcraft.nl
- Via mail
Wilt u liever mailen? Dat kan natuurlijk. Er is wel een speciaal mailadres voor support: support@milcraft.nl. Er wordt dan automatisch een ticket gemaakt van uw mail. U kunt vervolgens gewoon reageren op deze mails vanuit uw eigen mailprogramma of de webmail.
Ook dan heeft u de mogelijkheid om in te loggen om de ticket statussen te zien, maar dat hoeft natuurlijk niet.