Wat kan ik zelf doen m.b.t. werkzaamheden?

Alles wat u zelf wilt doen, doet u zelf. Alles wat u niet wilt doen, nemen wij uit handen. En dat uiteraard voor een gunstige prijs! Met alles bedoelen we o.a. de teksten, foto's, mail, producten, social media en zoekmachine optimalisatie. Het technische gedeelte met hosting, domeinnamen, beveiliging en updates blijft volledig in beheer bij [...]

2017-04-28T08:08:09+00:0029 december 2016|

Wat is het Klantenpaneel?

Bij het Klantenpaneel kunt u inloggen om de bij ons bekende gegevens te bekijken, facturen in te zien en te betalen, offertes te zien en vragen te stellen aan onze klantenservice. U kunt eigenlijk alles regelen via het Klantenpaneel. Mocht u liever persoonlijk contact willen dan zijn wij bereikbaar op 0172-897789. Inloggen kunt u doen [...]

2015-05-04T11:34:34+00:004 mei 2015|

Wat is een licentie?

Een licentie is de formele of wettelijke toestemming om iets te mogen doen of te gebruiken. Een licentie kan ook verwijzen naar een document waarin staat dat toestemming is gegeven. Ook bij software als Windows of Photoshop bent u een licentiehouder. U bent dan niet eigenaar van het besturingssysteem of programma, maar legale gebruiker. Bij [...]

2016-01-31T10:48:14+00:004 mei 2015|

Waarom krijg ik geen mails binnen van Milcraft?

Het kan zijn dat deze mails in uw spambox terecht gekomen zijn doordat deze berichten ten onrechte als spam zijn gezien door uw e-mailprogramma of door de aanbieder van een e-mailaccount, bijvoorbeeld Gmail.com of Outlook.com. U kunt in uw e-mailprogramma aangeven dat ons e-mailadres “Geen ongewenste email” is of een optie van vergelijkbare strekking. Mocht [...]

2015-05-04T11:31:47+00:004 mei 2015|

Kan ik mijn gegevens zoals het emailadres, naam en adres wijzigen?

Voor het aanpassen van het mailadres geldt: Indien uw gegevens geregistreerd staan op een bedrijfsnaam, kunt u ons een KvK-uittreksel van maximaal 2 maanden oud en een kopie van het identiteitsbewijs van de bij ons bekende contactpersoon naar info@milcraft.nl. Wij verwerken vervolgens de gegevens in onze administratie. De andere gegevens als n.a.w.-gegevens kunt u zelf [...]

2015-05-04T11:22:11+00:004 mei 2015|

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit kan als u particuliere klant bent. U heeft 14 dagen herroepingsrecht. Dit is geregeld in de wet Koop op afstand. U kunt hiervoor een ticket aanmaken in het Klantenpaneel. Zakelijke klanten zijn uitgesloten van herroepingsrecht.

2017-10-03T12:34:04+00:004 mei 2015|
error: Deze content is beschermd!!

Milcraft en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om gepersonaliseerde advertenties te tonen op onze websites, om een koppeling te kunnen maken met social media, en om het verkeer op de website te analyseren. Door op akkoord te klikken, geeft u toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy verklaring. Ga voor meer informatie naar op de pagina Privacy Verklaring.